[Linux-programlama] Re: Curl-Apache problemi

---------

[Linux-programlama] Re: Curl-Apache problemi

From: ANIL KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Wed, 1 Apr 2009 17:45:48 +0300

Yazdıgınız kodda bir hata görmedim. Sizde Deniz'in de söyledigi gibi kod
harici bir hata var. Google ve verdiğiniz diğer link için deneme yaptım.
Google için sorun yok ancak diğer link içinde bulunamadı hatasından ziyade
verdiğiniz linkten bir hatalı bir sonuç dönüyor.

Ağ ayarlarınıza bakmanız gerekmektedir. Bu arada ben de ikinci linkte ping
atmayı başarmış değilim :)

2009/4/1 Gamze Tepe <GTepe_at_incentro.at>

> Yanit icin tesekkürler. Ben acikcasi bu scripti deneme amacli yazdim.
> Asil ulasmak istedigim adres:
>
> 'https://banking.raiffeisen.at/html/service?smi.lib=pay2' Buradan da ayni
> yaniti aliyorum.
>
> ping google.ca ile adresi cözüyorum. Ama
>
> ping banking.raiffeisen.at deyince cözemiyorum.
>
> Bu durumda ne yapmam gerekiyor.

Anıl KARADAĞ
Cihan Bilişim A.Ş. - Yazılım Geliştirme Uzmanı
GYTE- Bilgisayar Müh. Yüksek Lisans öğrencisi
http://anilkaradag.info/blog