[Linux-programlama] rewrite .htaccess

---------

[Linux-programlama] rewrite .htaccess

From: Guychmyrat Amanmyradov <guychmyrat_at_yahoo.com.tr>
Date: Wed, 30 Jan 2008 11:52:33 +0200 (EET)

Merhaba.

  index.php için gelen linkleri degiştirmek istiyorum. Ama bir türlü beceremedim :(

  1. httpd.conf içinde mod_rewrite yorum kaldırıldı
  2. RewriteEngine on yaptım
  3. test/klasörü altında 3 dosya oluşturdum
  4. alice.html, bob.html, .htaccess
  alice.html
   <head>
      <title>Alice's webpage</title>
   </head>
         This is Alice's webpage

  bob.html

.htaceess

RewriteEngine on RewriteRule ^alice.html$ bob.html

olarak kayit ettim.

phpinfo içinde mod_rewrite görüyorum. ama apachect1 -M dedigimde

yani modulleri göster dedigimde onu göremiyorum.

<ifmodule mod_rewrite.c>

gibi bişey var. onu httpd.conf-a ekledigimde de hata veriyor.

Sanki mod_rewrite.c yok gibi.

Bu işi nasıl yapabilirim? Benim basit testimde sorun yok sanırım.

CentOS LAMP'ta rewrite modunu nasıl aktiv edebilirim?

Veya sorun nedir ?

Teşekkürler.