[Linux-programlama] Re: Site neden yavaþ açýlýr ?

---------

[Linux-programlama] Re: Site neden yavaþ açýlýr ?

From: Güyçmırat Amanmırat <guychmyrat_at_yahoo.com.tr>
Date: Tue, 29 Jan 2008 13:39:18 +0200

İlginize teşekkür ederim.

Firefox-ta firebug kurup hangi dosyanın geç geldiğine baktığımda javascript dosyalarının ve de flash dosyalarının geç geldiğininden bolayı gecikme olduğunu öğrendim.

ADSL kullanmıyorum. Ondan dolayı bir sorun yok sanırım.

Ziyaretçilerinizin hiçbir döngüye girmeden doðrudan istenilen php sayfasýna ulaþýp ulaþmadýðýný kontrol edin.

Tam ne demek istediğinizi anlamadım. Ama serverin statik adresi var ve o adres yazılınca veya, ip yazılınca direk olarak index.php-mi alıyor. Serverda başka yönlendirme yok başka nerde yönlendirme olabilir ?

Çok font yok. Server kurulduğundaki varsayılan fontlar. Sonrada bir şey eklemedim.

Birde PHP ve MySQL-in hız testini yapabilmem için araç gibi birşey var mı. Şöyle ki ben şu anda MySQL de sorgumu koçturuyorum. Sonrada sayfadan PHP kullanarak koşturuyorum. Ve o andaki zamanı karşılaştırıyorum :-) Tamamen ilkel yöntemler.

Mesela PHP-min daha hızlı veya MySQL-in daha hızlı koşturabilmem için bana tavsiye eden, veya hatalarımı gösteren araç (tool) gibi bir şey var mıdır ?

Veya siz nasıl hız testini yapıyorsunuz ?

Teşekkür ederim.

  _____