[Linux-programlama] Mysql postgresql oracle sqlite karşılaştırma

---------

[Linux-programlama] Mysql postgresql oracle sqlite karşılaştırma

From: Ahmet Yılmaz <alpim25_at_gmail.com>
Date: Mon, 28 Jan 2008 17:58:47 +0200

Merhaba,
Sadece bir tabloda id,yazi (text) 600 utf-8 karakter fulltext arama
yapmak istiyorum. En önemlisi hız. Mysqlde myisam %30 indexli şekilde
kayıtlı kullanıcıları ve baglantıları en aza indirilmiş, cache
yapılmaması uygun ve php ile ajax sayfasına gönderiyor. Oldukça hızlı
fakat birden fazla kelime yazılınca yavaşlıyor. Tek kelimeye indirmeyi
düşünüyorum. Sizce nasıl olur?

Yukarıdaki durumdaki işlemler için en uygun veri tabanı ve gereken
ayarlar konusunda görüşlerinizi iletirseniz çok memmun olacağım.
Özellikle daha sonra lisans sorunu ve taşınabirlik sorunlarından
dolayı sqlite'a geçmek istiyorum ama ayrıntılı performans veya güzel
bir açılmama yok .Sadece sqlite sayfasında biraz açıklama var.
Şimdiden Teşekkürler.