[Linux-programlama] Re: iptables 25 post açma

---------

[Linux-programlama] Re: iptables 25 post açma

From: H. Erhan AYDINOGLU <erhan_at_verify.com.tr>
Date: Mon, 21 Jan 2008 17:13:04 +0200

Aslýnda hazýr kodu yollarsanýz yardýmcý olabileceðimiz ne varsa daha net
görürüz. Ayný zamanda sendmail hata loglarý ne diyor onlarýda bir
süzgeçten geçirerek atarsanýz iyi olur

Güyçmýrat Amanmýrat wrote:
> Þimdi 25 portu dinliyor.
>
> Netstat -nl dedigimde
> Tcp 0 0.0.0:25 0.0.0.0:* listen
>
> Þeklinde biþey çýktý. Ýptables-ten de muhtemelen izin verdim.
> Php mail fonksiyonu ile mail gönderdigimde, orda baþarýlý olarak mail
> gönderdi diyor ama mail gelmiyor!!!
> Sendmail ile ilgili dökümantasyon varsa okudum ama hala mail gönderme iþini
> gerçekleþtiremedim :(

Hasan Erhan AYDINOGLU
Teknik Uzman
Technical Support
VERIFY VERI ILETISIMI VE ENFORMASYON TEKNOLOJISI LTD.
DATA COMMUNICATION & INFORMATION TECHNOLOGY LTD.
Cinnah Caddesi 11/4 Kavaklidere-06680 ANKARA-TÜRKIYE
Tel: +90(312) 467 1210   Fax:+90 (312) 466 6600