[Linux-programlama] Re: Cvp: eclipse

---------

[Linux-programlama] Re: Cvp: eclipse

From: Adem Alp YILDIZ <ademalp_at_linux-sevenler.org>
Date: Mon, 21 Jan 2008 13:35:13 +0200

Merhaba,

Javascript için aptana güzel bir seçim olurdu. Fakat eclipseye ayrıca
bir eklenti olarak kuruluyormu bilmiyorum.
Eclipse'yi php, js ve html için kulllanıyorsanız aptana'yı tavsiye
ederim. Eclipse tabanlı olduğu için c/c++ eklentilerini yükleyebilirsiniz.

Jseclipse'de gayet başarılı işler çıkarıyor.
http://labs.adobe.com/technologies/jseclipse/

İyi Çalışmalar
A.

Atif CEYLAN yazmış: