[Linux-programlama] Re: Cvp: eclipse

---------

[Linux-programlama] Re: Cvp: eclipse

From: Atif CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Mon, 21 Jan 2008 12:21:52 +0200

nsm_at_nesimia.com wrote:
> evet elinizdeki eclipse C/C++ için ayrıca php için PDT eklentisini
> kurmanız gerekli
>
> http://wiki.eclipse.org/PDT/Installation
>
> adresinde kurulum için gerekenler anlatılmakta.
>

> Nesimi ACARCA
> nsm_at_nesimia.com
> www.nesimia.com

Teşekkür ederim şuan kurdum ve bir konu dışında sorun görünmüyor.
ben editörlerde arkaplan siyah çalışıyorum. php de sorun yok ancak html
renk seceneklerini düzenleyemedim. bazı uygulamalarda doğrudan renk
temaları gelir. eclipse'de böle bişey varmıdır?
veya nasıl ayarlayabilirim. Bu güne kadar quanta kullanan biri olarak bu
siyah arka plan takıntım beni başka programlar kullanmaktan hep geri
bıraktı. Ne hikmetse uygulamaların bir çoğu da bu konuda gerçekten zayıf
kalıyor.

Kolay gelsin

Atıf CEYLAN