[Linux-programlama] python sayfası tasarımı acil yardım

---------

[Linux-programlama] python sayfası tasarımı acil yardım

From: Levent SARI <floyd07_at_gmail.com>
Date: Tue, 15 Jan 2008 16:28:18 +0200

Arkadaşlar merhaba,
"Python listesi" olarak nihayet bir internet sitesi almayı başardık,
ancak bu sitenin basitçe tasarlanması gerekiyor bu işi için bize
yardımcı olacak gönüllü arkdaşlara ihtiyacımız var acaba bize yardımcı
olabir misiniz?Ben sitenin nasıl olacağını tasarladım ama bunu yapmayı
bilmiyorum bu konuyla iligili yardım edebilecek arkadaşlar aranıyor!!
Konuya hakim arkadaşlar eğer benimle irtibata geçebilirler.Tasarım dahil
olmak üzere herşey en fazla 1 günümüzü alır.
Kolay gelsin....