[Linux-programlama] Re: PHP de Oturum Geri Geliyor

---------

[Linux-programlama] Re: PHP de Oturum Geri Geliyor

From: Aykut SunguroÄŸlu <sungurogluaykut_at_gmail.com>
Date: Wed, 9 Jan 2008 10:24:06 +0200

Firefox'un uyarısı şu:
"Görmek istediğiniz sayfa önbellekten silinen POSTDATA girdilerini içeriyor.
Bu verileri yeniden gönderirseniz, doldurulan formla bağlantılı işlem (ör.
arama, satın alma) tekrarlanacak. Veriyi bir daha göndermek için Tamam'a
basın. Ama istemiyorsanız İptal'e basın."
Anladığım kadarıyla sorduğunuz gerçekleşiyor. Aslında
http://forum.zoque.net/asp-net/24877-asp-net-vb-session-sonlandirma/ burada
benzer sorunun asp.net vb'de olanı sorulmuş. Sayfanın aşağısında
Response.Expires = 0
Response.Cache.SetNoStore()
Response.AppendHeader("Pragma", "no-cache")
şeklinde bir çözüm önerisi sunulmuş. Ben bunu
header("Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate");
header("Cache-Control: post-check=0, pre-check=0", false);
header("Pragma: no-cache");
şeklinde kendi sayfama uyarladım. Ama sorun çözülmedi. Hata yaptığım yer
neresi?

09.01.2008 tarihinde Mert Pamukcu <mpamukcu@
<mpamukcu_at_bnt.com.tr>bnt.com.tr<mpamukcu_at_bnt.com.tr>>
yazmış: