[Linux-programlama] Re: linux oyun programlama

---------

[Linux-programlama] Re: linux oyun programlama

From: Rüştü Derici <rustuderici_at_gmail.com>
Date: Tue, 8 Jan 2008 16:16:38 +0200

eclipse kullanmıyorum oradan derliyorsan nereden yaparsın bilemiyorum
ama compile parametrelerine
sırayla şunları eklemeyi deneyebilir misin

-lsdl

-L /usr/local/include -lsdl

-L/usr/local/İnclude -L/usr/local/include/SDL -lsdl

şimdi emin olamadım gcc -L parametresi ile belirtilen klasörü tüm alt
klasörleri ile mi tanımlıyordu yoksa alt klasörleri de belirtmek mi
gerekiyordu..

sevgiler,
Rüştü