[Linux-programlama] php: include isleminin performansi

---------

[Linux-programlama] php: include isleminin performansi

From: Anıl KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Sat, 05 Jan 2008 23:09:52 +0200

merhabalar,

danismak istedigim konu, hazirladigimiz web calismasinda bir islem
bircok sayfada ayni sekilde yayinlaniyor. bu ve benzeri durumlar icin
bir php sayfasi hazirlayip gerekli sayfalara include etmek etmedigimiz
duruma gore daha performanslý mýdýr?

dusundugum yarari; ayni kodu tekrar yazmamak, diger taraftan ben daha az
parformansli oldugunu dusunuyorum include ederken sonucta o konuma gidip
islemi gerceklestiriyor.