[Linux-programlama] emptySessionPath="true"

---------

[Linux-programlama] emptySessionPath="true"

From: veli akcakaya <v.akcakaya_at_gmail.com>
Date: Wed, 2 Jan 2008 16:04:12 +0200

Merhabalar,
Tomcat ile ilgili bir sorunumuz var. JSR-168 standardýnda portlet
geliþtiriyorum. Portletin kendi session class'larý var, ancak portlet içinde
tanýmlanan bir session portlet dýþýndaki normal bir JSP tarafýndan
okunamýyor. Bu konuda çözüm olarak da tomcat'ýn server.xml dosyasýna
emptySessionPath="true" satýrýný eklememiz gerektiði sonucuna ulaþtým.
Localde (Windows) %TOMCAT_HOME%/conf/server.xml dosyasýna
emptySessionPath="true" parametresini ekledim, çalýþmadý. Windows makineyi
restart ettiðimde portlet içerisinden oluþturduðum session'lara, portlet
dýþýndaki JSP dosyalardan da eriþebildim. Buraya kadar herþey normal. Ayný
parametreyi Redhat Linux sunucuda koþan Tomcat için verdiðimde maalesef
portlet dýþýndaki baþka JSP dosyalar ile sessionlara eriþemedim.
Bu konuda ne yapabiliriz. Yani tomcat için baþka nasýl bir ayar yapýlabilir.

<Connector
        port="8080"
        redirectPort="8443"
        minSpareThreads="25"