[Linux-programlama] Re: PHP'de çift tırnak karakteri sorunu

From: asdh jkhdsakd (alpim25@gmail.com)
Date: Tue 15 May 2007 - 14:55:53 EEST

Bu durumda NULL deneyebilirsiniz.

Aşağıdaki gibi kod işinize yarar mı?

  function GetSQLValueString($theValue, $theType, $theDefinedValue =
NULL, $theNotDefinedValue = NULL) {
    $theValue = (get_magic_quotes_gpc()) ? stripslashes($theValue) : $theValue;
    switch ($theType) {
      case 'date':
      case 'text':
        $theValue = KT_escapeForSql($theValue, 'STRING_TYPE');
        break;
      case 'long':
      case 'int':
        $theValue = KT_escapeForSql($theValue, 'NUMERIC_TYPE');
        break;
      case 'double':
        $theValue = KT_escapeForSql($theValue, 'DOUBLE_TYPE');
        break;
      case 'defined':
        $theValue = ($theValue != NULL ) ? $theDefinedValue :
$theNotDefinedValue;
        break;
    }
    return $theValue;
  }

*/
veya isset de kullanılabilir.
string olarak aldığından tekrar / ekliyor.
İyi çalışmalar.

On 5/15/07, Nuri Akman <nuri.akman@hazine.gov.tr> wrote:
> [...]
> switch ($theType) {
> case 'date':
> case 'text':
> $theValue = KT_escapeForSql($theValue, 'STRING_TYPE');
> break;
> case 'long':
> case 'int':
> $theValue = KT_escapeForSql($theValue, 'NUMERIC_TYPE');
> break;
> case 'double':
> $theValue = KT_escapeForSql($theValue, 'DOUBLE_TYPE');
> break;
> case 'defined':
> $theValue = ($theValue != '') ? $theDefinedValue :

Değişkene atarken herhangi bir fonksiyon kullanıyor
> musunuz?
Doğrudan mı alıyorsunuz?

örneğin ikinci sayfada;

$degisken =
> $_POST ['quality'];

İyi Çalışmalar.

On 5/15/07, Nuri Akman
> <nuri.akman@hazine.gov.tr> wrote:

> Arkadaşlar,

PHP + MySQL çalışan bir sitem var. Hosting firmamı değiştirdim.
> Yeni sunucu
webmin arayüzü kullanılıyor. Daha önce normal olarak çalışan PHP
> kodum, yeni
hosting sunucumda şöyle bir sorun oluşturdu:

<texarea> alanım
> var ve içinde bir SFW dosyasının ayarları saklanıyor şöyle
ifadeler
> var:
 <param name="quality" value="high">
 <param name="quality"
> value="high">
 <param name="wmode" value="transparent">

Bu
> sayfanın edit sonrasındaki POST işleminde UPDATE SQL cümlesi çalışıyor
> ve
düzeltmeler kaydediyor.

Düzeltme sonrası tekrar edit ekranına girdiğimde
> <textarea> içindeki ifadem
ekranda şöyle görünüyor:
 <param
> name=\"quality\" value=\"high\">
 <param name=\"quality\" value=\"high\">
> <param name=\"wmode\" value=\"transparent\">

Çift tırnak (")
> karakterinin önüne (\) backslash ekleniyor. Her bir POST
FORM sonrasında bu
> backslash'ların sayısı artıyor.

Ben sorunun "magic_quotes_gpc" ayarından
> kaynaklandığını düşünmüştüm, ancak
sorun buradan değilmiş.

Bu sorunu nasıl
> aşmam gerekir?

Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür
> ederim.

Sevgiler,
Nuri