[Linux-programlama] Re: ECLIPSE ve Pydev sorusu...

From: Yılmaz Uğurlu (yilugurlu@gmail.com)
Date: Fri 06 Jul 2007 - 12:05:39 EEST

Merhaba

06.07.2007 tarihinde Timuçin Kızılay <tim@savaskarsitlari.org> yazmış:

> Merhabalar.

Window -> Preferences menüsünü takip ettiğinizde karışınıza yeni bir ekran
çıkacaktır. Burada Pydev'i bulun ( ben de sondan üçüncü sırada ) ve menüyü
açın. Açtığınız menüde "Interpreter Python" adında bir menü göreceksiniz,
tıklayın. Burada eklentiye python yorumlayıcısının yolunu göstermeniz
gerekmekte. Sağ bölümden "New" butonuna tıklayın ve çalıştırılabilir python
yorumlayıcısının yolunu gösterin, ki bu benim Ubuntu yüklü sistemimde
"/usr/bin/python2.5" şeklinde. Ardından yeni bir pencere açılacak ona "OK"
diyerecek geçin. Daha sonra Sağ alttaki "Apply" ve ardından "Ok" butonu ile
yapılandırmayı tamamlayın.
Şurada da ufak bir ekran görüntüsü var belki yardımcı olur =>
http://img488.imageshack.us/img488/3162/eclipsewnr1.jpg

Python diline şöyle bir baktım ve çok etkileyici ve keyifli bir dil

Yılmaz Uğurlu ~ jabber : metoikos@jabber.org  ~ İzmir