Re: [Linux-programlama] Daemon ve Apache Entegrasyonu

From: Osman İZBAT (oizbat@gmail.com)
Date: Wed 27 Sep 2006 - 14:17:11 GMT

Merhaba

Perl bilmiyorum ama şöyle bir mantıkla yapılabilir sanırım.
Perl http ile ilgili modülü kullanarak sadece localhost dinleyen daemon yazın.
Bu daemon okumak için root yetkisi gerektiren dizini webroot olarak yayınlasın.
Apache içindeki cgi scriptiniz de dosyaları bu daemondan çekerek
istediği yere koplayasın.