[Linux-programlama] ana saydadaki ürünleri listelemek

From: yavuz@kodlama.net
Date: Thu 21 Sep 2006 - 11:29:10 GMT

Bir alışveriş sitesi var ve ana sayfada en yeni ürünler 12 tane ve bizim
seçtiklerimiz diye 12 tane ürün olacak. Toplam 24 ürün.
Ancak bu anasayfa da gözükecek ürünleri admin olarak giren kişi seçecek.
İstediği zaman başka ürünleri seçebilecek veya sıralamayı değiştirecek.
Birşeyler düşünüyorum ama. enyeni ve sectiklerimiz diye iki tablo olusturmak.
Ama diyorum daha pratik ve kullanışlı bir yolu nasıl olur hem admin panelini
yaparken kolay olması açısından da .

Armut piş ağzıma düş demiyorum sadece danışıyorum :)