Re: [Linux-programlama] linuxta firefox ve CSS

From: Bekir Soylu (cometus@gmail.com)
Date: Tue 19 Sep 2006 - 21:35:04 GMT

evet bende zaten sitenin islevinin sizin dediginiz gibi olmasini istiyorum,
ve de oyle ...
ama ubuntu uzerindeki firefox ile scroll yapamadigimi belirttim

dediginiz gibi diyelimki sorunun kaynagi firefox ekletisi ama Galeon neden
ayni seyi yapiyor.

belkide ubuntu nun web borewserlara ekledigi farkli bir eklentiden oluyor
olabilir.

ama opensuse de de ayni sey.

ubuntu uzerine sonradan kurdugum operada sorun yok. birde ubuntu
kaynaklarindan degilde firefoxun kendi paketlerinden kurup firefoxu denemem
gerekiyor galiba. deneyip sonucu yazarim.

2006/9/19, Erkin Tek <erkintek@fotograf.web.tr>:

> Ben anlamadým??
>
> background-attachment: fixed;
>
> verdiðiniz örnekte body içinde zaten kaydýrma olmuyor, box isimli element
> kayýyor.

(Ben alttaki renk geçiþinin aynen kaldýðýný, çerçeve gibi þeyinde