Re: [Linux-programlama] pear

From: Ismail ASCI (ismail.asci@gmail.com)
Date: Tue 19 Sep 2006 - 12:14:47 GMT

Merhaba,

On 9/19/06, Erkin Tek <erkintek@fotograf.web.tr> wrote:

> pear sık kullanılan özelliklerin c'de yazılmış versiyonları. Bunlar
> çeşitli
> sınıflar olabiliyor vs. Yüklemek için php'yi derlemeye gerek kalmıyor, php
> ile yazsanız pek bir yavaş oluyor fln.

 Hayir burada yanlisiniz var.Pear,php ile yazilmis pear toplululugunun
belirledigi standartlara sahip siniflardir.
Bu nedenle php'ye gerek kalmiyor diye birsey soz konusu degil.

pear kullanmak sanırım birazda hosting firmasına bağlı oluyor. Adamlarda
> oluyor yönetim. Bunu bir araştırmak lasım. Ama ihtiyacınız olan paketleri
> sıfırdan yazmadan hızlı bir şekilde elde etmek hoş br özellik. Buna rağmen
> ben hiç kullanmadım.

Eger sunucunuz uzerinde yonetici haklarina sahip degilseniz pear paketlerini
kuramayacaksiniz.Ancak paylasimli barindirma'lar icin de pear kullanmanin
yollari mevcut.
google'da "pear shared hosting" seklinde bir arama isinizi gorur.

> Cum 15 Eyl 2006 17:35 tarihinde, Wild Bison şunları yazmıştı:
> bir

 Bu konuda bir tecrubem yok ancak pear paketlerini secerken kararli
surumleri kullanmaya ve paketlerin hata listelerini takip etmenizi
oneririm.
Bunlara dikkat ederseniz bir problemle karsilasacaginizi sanmiyorum.

iyi calismalar...

--
Ismail ASCI