[Linux-programlama] Linux ve ARM

From: Çağlar AKYÜZ (caglar@bilkon-kontrol.com.tr)
Date: Thu 14 Sep 2006 - 08:34:07 GMT

Merhabalar,

Bilmiyorum bu liste böyle bir soru için doğru bir yer mi ama Türkiye
Linux kullanıcıları hakkında başka bir listeye üye değilim, eğer bu
konuyla ilgili başka bir adres varsa şimdiden uygunsuzluk için özür dilerim.

Benim sorum x86 platformundan başka bir platformda Linux ile uğraşan var
mı acaba? Türkiye'de bununla ilgili bir donanım mail listesi ya da bir
site falan var mı? Ben daha çok ARM platformu ile ilgileniyorum.