Re: [Linux-programlama] soket programlama

From: serkansoker (serkansoker@mynet.com)
Date: Tue 05 Sep 2006 - 07:43:52 GMT

Merhaba ;

     Firewall engellemesi yok , aynı
sunucuya php ile socket acılabiliyor fakat C ile yazdıgım programdan
erişemiyorum.
     Nette biraz dolastım , openssl ile
yapılmıs birseyler var ama gercekte bunun icinmi anlamadım.

tsk

kullanılması.

On 9/4/06, serkansoker <serkansoker@mynet.com>
wrote:

> Arkadaslar tesekkurler.
>
>        Beej'in yazdığı ve benzer
dokumanları inceledim.
>        C ile yazılmıs , soket ile
haberlesen 1,2  programlarım var. Benim
> problemim https olan bir url'e  soket acamıyorum.  (
Karsıdaki dinleyen port
> 80 ise sorun olmuyor, 443 olanca baglantı kuramıyorum )
>
>         Open ssl ile ilgili
birseyler yapmam gerekirmi ?