Re: [Linux-programlama] XAJAX

From: Onur Yerlikaya (onurphp@gmail.com)
Date: Mon 04 Sep 2006 - 15:29:00 GMT

Selamlar,

http://witkey.wordpress.com/ajax/ adresinde ajaxla ilgili basit bir örnek
yazmıştım daha önce bu adresi inceleyebilirsiniz. Diğer taraftan Sajax
kullandım. Sajax'da ( Simple Ajax ) yanit basit bir sekilde
kullanabileceginiz hoş bir kütüphane.

Sajax Makalelerim :
http://www.turk-php.com/index.php?action=browseArticle&catID=191&articleID=571
http://www.turk-php.com/index.php?action=browseArticle&catID=191&articleID=576