Re: [Linux-programlama] MYSQL Depolama motoru seçimi

From: Huseyin Gomleksizoglu (huseyin@gomleksizoglu.com)
Date: Mon 04 Sep 2006 - 09:22:04 GMT

Aslında bir de kullanacağınız tablonun yapısına bakmak lazım.
Transaction kullanmak isterseniz myIsam yerine InnoDB kullanmak
gerekiyor, ama sanırım InnoDB'de de text alanlarının uzunluğu ile
ilgili bir sorun vardı. Belki önce bu sınırlamalara bakıp neleri
kullanamayacağınızı belirleseniz daha iyi olabilir.

Karşılaştırma şansım olmadı ama myisam'ın okuma performansı açısından
daha iyi diye biliyorum.

Hüseyin