[Linux-programlama] PHP-pear ve HTML_Quickform sorunu

From: Murat Birben (muratbirben@gmail.com)
Date: Mon 27 Nov 2006 - 21:32:51 GMT

Merhaba,

Ubuntu 6.06 dapper kullanıyorum. php-pear paketini yükledim daha sonra

   pear install HTML_QuickForm diyerek HTML_QuickForm'u yüklemeye
çalışıyorum fakat aşağdaki hatayı alıyorum...

Fatal error: Call to undefined method PEAR_PackageFile_v1::getURI() in
/usr/share/php/PEAR/Downloader/Package.php on line 1071

Bu sorunu nasıl çözebileceğim hakkında bilgisi ve/ve ya fikri olan var mı??

Şimdiden herkese teşekkürler...

İyi çalışmalar...

--
Murat BIRBEN