RE: [Linux-programlama] Sadece belli ip lere erişim hakkı vermek

From: Serkan CELIK (syaramaz@gmail.com)
Date: Sun 26 Nov 2006 - 09:40:18 GMT

<?

Allowed_ips = array('192.158.1.1','192.168.1.2','other will allow ips');

If('array_search(getenv("REMOTE_ADDR")) {

Die('Bu bölüme grime yetkiniz yok.");

}?>

Bu betiği dosyalarınızın başına yada indexten hepsini include ediyorsanız
indexin başına koymanız yeterli.. Bu sayede ip adresine bakılarak ip
adresine izin verilmeyenlerde die mesajı görünecektir

SAYGILAR..

  _____