Re: [Linux-programlama] PHP de ÅŸifre gizleme

From: Timu EREN (selamtux@gmail.com)
Date: Thu 23 Nov 2006 - 15:46:36 GMT

Zend compiler kullanabilirsiniz. Elbette lisanslı bir yazılım
alternatif olarak özgür bir yazılım olan turck mmCache'i
deneyebilirsiniz. Yada roadsend'e göz atabilirsiniz. (lisanslı ve
özgür olmayan başka bir yazılım)

http://turck-mmcache.sourceforge.net/index_old.html

http://www.roadsend.com

Biraz daha google araması ile bir kaç sonuç daha buluabilirsiniz. Eğer
yazılımları inceleme şansı bulursanız edindiğiniz izlenimi ve
fikirlerinizi listeye gönderebilirseniz seviniriz.

23.11.2006 tarihinde Fahri ÇAKAR <fcakar@dicle.edu.tr> yazmış:

Saygılar && İyi Çalışmalar
Timu EREN ( a.k.a selam )