Re: [Linux-programlama] shellde bir komut

From: Ömer F. USTA (omerusta@gmail.com)
Date: Fri 10 Nov 2006 - 15:09:19 GMT

Düzeltme için teşekkür ederim asında aynı sorundan kurtulmak için
for blabla in `find ... şeklinde başlayan komutu vermek istememiştim
fakat sizinde belirttiğiniz gibi olayı çözmüyormuş bilgilendirdiğiniz
için kendi adıma
teşekkür ederim. Katkılarınızdan dolayı teşekkürler /no1

Ömer Fadıl USTA
http://www.bilisimlab.com/