Re: [Linux-programlama] Açık Kaynak Proje Barındırma

From: Yuce Tekol (yucetekol@gmail.com)
Date: Thu 09 Nov 2006 - 07:43:40 GMT

Merhaba,

Sourceforge eskiden acik kaynakti ama artik degil.

Kullanabileceginiz acik kaynak kodlu bir proje sitesi,
http://www.berlios.de/
Cabucak yanit veriyorlar, ve baglantilar oldukca hizli. SSH/kabuk, vs.
destekleri var; zaten temelde Sourceforge'un acik kaynak surumune
dayaniyor.

Bence Turkce projeleri destekleyecek bir acik kaynak sitesi cok iyi
bir fikir, tabii ki uzun soluklu olmasi icin gerekli adimlar
atildiktan sonra. Bence LKD, TBD, TBV gibi kurumlar bu ise el atmali)

Yuce.