Re: [Linux-programlama] Açık Kaynak Proje Barındırma

From: Bora Güngören (bora@boragungoren.com)
Date: Wed 08 Nov 2006 - 11:14:42 GMT

Merhaba,

Eğer SVN'e kapsamlı yüklenilirse buralardaki bir yerde olmanın ağ hızı
anlamında yararı olabiliyor. Asla yerel ağ gibi değil ama olsun yine de
daha iyi.

Bunun dışında yerel bir kurumun atıyorum ODTÜ'nün barındırdığı proje
Türkiye içinde biraz daha prestijli oluyor. Komik gelebilir ama öyle. :-)

Sevgiler.

Bora.