Re: [Linux-programlama] php suali ve debug_backtrace

From: Erkin Tek (erkintek@fotograf.web.tr)
Date: Wed 01 Nov 2006 - 07:45:26 GMT

Saol,
önce kızdım anlamadın zannettim, sonra verdiğin iki linke gayri ihtiyari
tıkladım, ve tada: stangelanda at gmail dot com farklı bir şey ararken
ipucunu vermiş! debug_backtrace(), bunu demiştim dimi olabilir mi diye. Valla
pek naif bi okadar da bilgili, tü tü maşallah, allayıp ta pullayıpta
fonkmuşlar bunu, nazar deymesin bu post-ramazan ayında.

Not:Az önce öğrenmenin verdiği bir heyecanla impress, swf dışarı aktarımı
yapabiliyormuş. Onada tütü maşallah :)

Dizi halinde şöyle bir çıktı veriyomuş :

array(1) {
        [0]=>array(4) {
                    ["file"] => dosyaAdı
                    ["line"] => satırNo
                    ["function"] => fonksiyon
                    ["args"]=>
                    array(1) {
                              [0] => sırayla argumanlar
                    }
        }
}

Dizinin ilk elemanı bulunduğun fonksiyona dair, sonrakiler kimler artık
çağırdılarsa!
Çar 01 Kas 2006 07:42 tarihinde, Onur şunları yazmıştı: