[Linux-programlama] MYSQL Sorgusu

From: Erdal YAZICIOGLU (erdal.yazicioglu@gmail.com)
Date: Fri 27 Oct 2006 - 07:31:23 GMT

Merhabalar,

Elimdeki veri tabanında verilerin giriş tarihleri bulunmakta. Yapmak
istediğim şudur.

Eğer girilen veri 30 gün sonunda hala OPEN durumda ise o zaman sorgu ile
bu verileri çekip otomatik olarak mail atsın. Mail olayını PHP ile
hallettim. Ancak MYSQL için yazdığım sorgu aşağıda. Bu sorgu bana 30 gün
içinde girilen tüm arızaları veriyor.

Yani eğer arıza 1 Eylül de girilmiş ise ve 30 Eylül de hala açık durumda
ise bu veriyi çekmek istiyorum
sorgum

select incidentID,incidentDate,incidentStatus
from dict_incidents where incidentDate > (CURDATE() - INTERVAL 30 DAY)
and incidentStatus='OPEN'

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

Saygılar
Erdal