Re: [Linux-programlama] Apache Problemi

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@belgeler.gen.tr)
Date: Fri 26 May 2006 - 10:27:01 GMT

Selam,

Apache'nin aynı anda çalıştırabileceği süreç sayısı, vs.
galiba sınırlanabiliyordu, makine yükünü ayarlayabilmek
için. Hele apache2'de bunun bir sürü de kipi vardı...
Böyle bir sorun olmasın.
Donanımınız belki bu yüzden rahattır.

Esen kalın,
Nilgün

Cum 26 May 2006 12:28 sularında, Agah ALICI şunları yazmıştı: