Re: [Linux-programlama] php sorunu

From: ali blt (alooma@gmail.com)
Date: Wed 24 May 2006 - 18:48:10 GMT

cok tesekkur ederim sabahtan beridir bununla ograsýyordum

php de yeniyim acýk arttýrma sitesi yapmaya calýsýyorum(odevim) ve en cok
sorunu veritabanýnýn nasýl olacagýný saptamada ve editör kullanýmýnda
yasýyorum.

php yorumlayýcýsý ile editör arsýndaki iliþki hata yakalama açýsýndan
nasýldýr?
koddan hatayý bulmak icin onerebileceðiniz hýzlý bir yöntem var mýdýr ?
yaptýgým yazým hatalarýný veya rapor edilebilecek diger turlu hatalarý
veren editör olarak ne var?
kullandýgým dreamwiever bunu yapmýyor.
tesekkur ederim