Re: [Linux-programlama] PHP

From: Fatih Avcu (fatih@inonu.edu.tr)
Date: Tue 16 May 2006 - 07:54:48 GMT

aslýnda formdan sunusuyaveri kaydediyorum.ama kaydettiðim verinin sunucuya baðlýbir
yazýcýdan çýksýn istiyorum herþey tamam ama yazmýyor pen_basedir hatasý veriyordu onuda
hallettim ama yazmýyor bende bir paþka php içinde veri varmý yokmu varsa yazdýr ve 120
sn bekle diyorum.

--
Ýnönü Üniversitesi Personel Sunucusu

---------- Original Message ----------- From: Yýlmaz ÞÝPKA <bilgi@okyanusmedya.com.tr> To: <linux-programlama@liste.linux.org.tr> Sent: Mon, 15 May 2006 18:40:35 +0300 Subject: [Linux-programlama] Php