RE: [Linux-programlama] php de butun degiskenlerin degerleri birseferde nasil sifirlanir?

From: Fatih Kaya (fkayaist@gmail.com)
Date: Sat 13 May 2006 - 18:41:58 GMT

Öncelikle şunu söylemeliyim ki bahsettiğiniz kodu oluşturmak gayet basittir.
Mesela "sayfa yeniden yüklendiğinde" filan filan değişkenlere şunu yap..vs.
tarzında bir if..else ifadesi oluşturabilirsiniz. Daha da düşündüğümde
javaScript ten yararlanmak. Php sayfanın üstünde değişkenleri sıfırlayan bir
fonksiyon oluşturun. Bunu body'nin içinde reload davranışında bir
javascriptle çağırın. Bu da güzel bir çözüm oldu.

İyi çalışmalar.

Fatih Kaya

MarkCrea Web Development

www.markcrea.com <http://www.markcrea.com/>