Re: [Linux-programlama] Hitrate ne demek? ve %99 olmasini nasil yorumlamam gerekir?

From: Erkin Tek (erkintek@fotograf.web.tr)
Date: Thu 11 May 2006 - 10:57:46 GMT

Aranan bir key'in bufferda bulunma oranını gösteriyor. Yani o kadar iyi
bufferlıyor ki (muhtamelen key'lerin hepsi buffer'da) hiç gidipte disk'ten
okumasına gerek kalmıyor, bufferdan erişip işini görüyor. %99 olması
sanırım %100 gösterememesinden.

Çarşamba 10 May 2006 16:41 tarihinde, hüseyin özbey şunları yazmıştı: