RE: Re: [Linux-programlama] indexleri bozulmus bir mysql veritabaninin indexleri nasil duzeltilir?

From: eralp erat (eralp_erat@hotmail.com)
Date: Wed 10 May 2006 - 13:00:28 GMT

slm..

mysql front browser in dan command leri bilmesenizde reparing i gerçekleştirebileceğiniz popupitem lar var..

onu kullanmanızı oneriririm..Elektrik kesintilerinden sonra cok kullanmak zorunda kaldık..hemen hemen hepsinde basarili sonuclar aldıgimizi hatirliyorum yillardir.

repair commandinin bir cok parametresi var sayin yilmaz ugurlu beyin yazdigi yerden check edip spesifik olarak size uygun command lerle kurtarma işlemini gerceklestirirseniz daha saglikli sonuclar alabilirsiniz..

Ama siz en iyisimi bir ups alin mysql server a :)

bunu da RS232 den server la iletisime gecirin..Client lara broadcasting yaptirip server normal shutdown edin kesilmeden once..Tabi bu elektirik kesintisi varsayimi onun haricinde kolay kolay bozulmaz tablocuklar.. :)

Kolay gelsin

Eralp
mcp,mcad.net, mcsd.net