Re: [Linux-programlama] PEAR

From: Özgür Çaycı (ozgur@cayci.org)
Date: Fri 05 May 2006 - 11:46:07 GMT

Merhabalar,

Sisteminizde PEAR kurulu ama muhtemelen PEAR paketlerinden birisi olan DB
paketi kurulu değil. Bu paketi (ve ihtiyacınız olabilecek diğer paketleri)

pear install <paket adı>

komutu ile kurabilirsiniz. Yani bu durumda muhtemelen

pear install DB

komutu sorununuzu çözecektir. Bazı paketlerde dependency'ler de
bulunabilir. Bu dependencyleri tek tek kurmaya uğraşmamak için komuta
--onlyreqdeps parametresini ekleyebilirsiniz.

Ayrıca daha detaylı bilgileri "pear help" komutu ile alabilirsiniz.

İyi Çalışmalar,
Özgür Çaycı