Re: [Linux-programlama] MSSQL - PostgreSQL

From: Bülent Aydin (bullaydin@gmail.com)
Date: Tue 02 May 2006 - 08:36:33 GMT

Merhaba Devrim bey ,

acikcasi bende, TSQL konusunda sikinti yasayacagimi tahmin etmistim,
dediginiz gibi artik is basa düsüyor, neyse allahtan vakti zamaninda
standart SP'leri olusturan bir program yazmistim, bu projeyi yaparken. Simdi
o programi söyle pl/pgSQL olusturacak sekilde güncellemem lazim, ondan
sonrasi daha rahat olur ...

haklisiniz biraz zorlayacak ancak , gecen hafta AMEX icin bu yazilimi
kullandik ve maalesef cok kötü tecrübeler yasadik veritabaninda ... eminim
sonunda degecek ... ( umarim sonunda performansta sinifta kalmayiz )

tesekkürler

kolay gele

--
Bülent Aydın