[Linux-programlama] MySQL kayıt kilitleme

From: feramus coban (feramuslinux@yahoo.com)
Date: Mon 27 Mar 2006 - 15:36:00 EEST

Merhaba,
bir kullanıcı tarafından kullanılmakta olan kaydın diğer kullanıcılar tarafından kullanılmaması için tablo da bir kolonu kullanarak kullanımda olup olmadığını anlıyorum ancak bu kullanıcı programı normal yollardan kapatmadığı zaman kullanımda kolonunun içeriği değişmeden kaldığı için o kaydı başka kullanıcılar kullanamıyor. bir tüm kullanıcılar kapalı iken kontrol kolonunu sıfırlayarak sorunu aşabiliyorum. sorum şu. bir kayıt bir kullanıcı tarafından açıldığı zaman eğer kullanıcı programdan normal yollardan çıkmadan programı kapatırsa bu kaydın kullanımda olmadığını nasıl anlayabilirim. Mysql 5+
sevgiler
feramus