[Linux-programlama] link problemi

From: Ahmet UK (ahmet@izbul.net)
Date: Mon 27 Mar 2006 - 14:04:29 EEST

Testlerim sonucunda problemin session lardan kaynaklandığını keşfettim.

Tüm sayfalarımın başında

<?

require("../config.php");

session_start();

.

İfadesi var. Session_start() iptal edildiğinde tüm sayfalar çalışıyor. İptal
etmediğimde ise bazı sayfalarda çalışıyor bazılarında çalışmıyor. Include
edilen config.php'ye session dan önce olması nedeniyle takılmayın. Buranın
problemsiz çalıştığını söyleyebilirim. Kestiremediğim nokta ise bazen
çalışıp bazen çalışmadığı. Bu arada sayfa gelse de gelmese de session
yönetimi de düzgün çalışıyor. Onu da test ettim. Daha öncede dediğim gibi
tek sorun sayfaların görüntülememesi. Problemin kaynağı session_start() ile
başlıyor. Merak ettiğim bunun php veya Apache ile ilgili bir sorun olup
olmadığı. Bilmediğim bir bug falan mı acaba. (sürümlerini daha önce
belirtmiştim)