[Linux-programlama] SQL Eğitimi , MySQL üzerinde

From: Devinim Yazilim (devinim@devinim.com.tr)
Date: Wed 15 Mar 2006 - 22:59:59 EET

Merhaba,

4 haftalik SQL Eğitimimiz, Ankara'daki Eğitim Merkezimizde 18
Mart Cumartesi basliyor.

Temel SQL bilgisi disinda, uygulamali birkac proje ve MySQL'i tanitici
bilgiler de yer alacak.

Katilimcilara gerekli kosullari saglamalari halinde Katilim Sertifikasi
verilecektir.

Her cumartesi ve pazar 10:00-12:50 arasi olacak egitim icin 2 kisilik
yerimiz kaldi.

Herkese iyi calismalar dileriz.