Re: [Linux-programlama] nagios hakkında önemli!

From: Tonguc Yumruk (tongucyumruk@member.fsf.org)
Date: Thu 02 Mar 2006 - 12:39:36 EET

Pardon, ben ismi yanlış vermişim. Bahsettiğim şeyin adı, passive check.
Aynı servisi hem active hem de passive olarak izlemeniz de mümkün. Eğer
gönderdiğim adrese bakarsanız orada passive check'lerin nasıl
ayarlanacağı vs... detaylı olarak anlatılıyor.

Kısacası passive check dediğimiz sistemlerde nagios kendisi herhangi
birşeyi takip etmiyor. Bunun yerine sizin sistemde çalıştıracağınız bir
betik durumu takip edip nagios'a bildiriyor...

Thus saith ozi@ozunix.com :

Sevgi Saygı GNU/Linux