Re: [Linux-programlama] python ile büyük proje.??

From: Umut Karabudak (ukarabudak@gmail.com)
Date: Tue 27 Jun 2006 - 05:40:21 GMT

Selam,
Mahsuru yoksa projeniz nasil bir mimari uzerine kurulu, 2 katmali mi? 3
katmanli mi? Performans kriterleriniz neler? Kac kullanici es zamanli
kullanacak? vs .
Bu gibi sorulara cevap verdiginizde, kimi zaman en yavas dil bile sizin
ihtiyaclarinizi gorebilir. Onemli olan kurumun vizyonu , bu dile yapacagi
yatirimi vs gibi konular.

P.S.: Kurum icin yazilim urettiginizi dusunuyorum. Yaniliyorsam duzeltin.

On 6/26/06, zekeriya koç <zekliste@linuxmail.org> wrote:

> Herkese Selam,
>
> http://www.norvig.com/python-lisp.html adresinde Peter Norvig Tarafından
> yazılmış Lisp Programcıları İçin Python başlıklı makalede bazı programlama
> dillerinin bazı işlemleri için C++ ile hız karşılaştırmaları bulunuyor.
>
> buradaki hesaba göre ortalama olarak (detaylar için makaleyi
> incelliyebilirsiniz) bir python programı C++ a oranla 1.38 ila 278 kat
> daha yavaş çalışıyor.Bunun tam doğru bir hesap olmayabileceğinin
> farkındayım.Python'un zaten yorumlanan bir dil olduğunu ve C++ dan daha
> [...]

Umut Karabudak
"Do, or do not. There is no 'try.'"
  --  Jedi Master Yoda