Re: [Linux-programlama] merhaba

From: Serbulent UNSAL (serbulentu@gmail.com)
Date: Wed 21 Jun 2006 - 19:42:13 GMT

Merhaba Nesrin Hanım,

Öncelikle aramıza hoş geldiniz. Soru sorarken probleminizle ilgili
mümkün olduğunca fazla detay verirseniz daha hızlı ve daha doğru yanıt
alma ihtimaliniz yükselir. sorularınıza geçmeden önce bu liste daha
çok linux üzerinde program yazma ile ilgili sorunlara ayrılmıştır.
linux listesine üye olur ve genel sorularını oraya gönderirseniz daha
uygun olur.

1-Bilgisayarınızın tam modelini ve ses kartınızın markasını (daha
iyisi chipsetini ) yazar mısınız...

2- Hangi uzantılı ses dosyalarını ne şekilde açmaya çalışıyorsunuz ?
Herhangi bir hata mesajı alıyor musunuz ?

3- İnternete nasıl bağlanıyor sunuz ? Evden modem ile bağlanıyor sanız
modeminizin markası ve modeli nedir ? USB den mi yoksa ethernet
kartınız ile mi bağlanmaya çalışıyor sunuz ?

Not1: Tercihlerinize karışmak istemem ama yeni başlayan bir son
kullanıcı olarak size PARDUS u önermek isterim şu anda yaşadığınız ve
daha sonra yaşayacağınız pek çok olası sorundan kurtulmuş olursunuz...

Not2: Yeni başlayanlar için daha etkili soru sorma yollarını anlatan (
http://www.belgeler.org/howto/smart-questions.html ) belgesine bir göz
atmanızı tavsiye ederim.

İyi akşamlar iyi çalışmalar.

Serbülent ÜNSAL