[Linux-programlama] Python:Alt Alta Sürekli Yazdırma

From: BuÄŸrahan Korkmaz (kickboksor@gmail.com)
Date: Tue 20 Jun 2006 - 11:01:45 GMT

Selam,

Arkadaşlar biliyorum sizleri çok rahatsız ettim ama ne yapiyim elimde değil.

Şimdi ben konsolda çalışan bir cd katalog programı yapıcam. Bir dosyayı open
ile açıyorum ve yazdırıyorum. Kapatmadan bir daha yazdırıyorum ama sadece
ilk yazdırdığım çıkıyor. İşte kod burda. Ben yazdıklarımı alt alta yazmasını
istiyorum...

#!/usr/bin/python
# -*- coding:utf8 -*-

#
# cdkayit.py
#

import os

def yazar():
        cd_ismi = raw_input("CD'nin ismini giriniz (Çıkmak için 'q' tuÅŸuna
basınız): ")
        if cd_ismi == "q":
                try:
                        yazici.close()