[Linux-programlama] Python Programlama:Paremetre Ekleme:Nasıl?

From: Buğrahan Korkmaz (kickboksor@gmail.com)
Date: Mon 19 Jun 2006 - 11:05:16 GMT

Merhabalar,

Arkadaşlar ben python programlama dili üzerinde çalışıyorum. Birşeyi
yapamıyorum. Mesela konsol uygulamaları paremetre kullanır. Her paremetrede
çeşitli görevler yaparlar. Ben de konsolda pythonla programlama yaptığım
için bunu öğrenmem lazım. Evet, nasıl paremetre ekleyebilirim?

Mesela:

python program.py -pre --test gibi...

--
Buğrahan Korkmaz