RE: Re: [Linux-programlama] scp ile güncelleme

From: aykutkocak@superonline.com
Date: Sun 11 Jun 2006 - 08:13:36 GMT

Doğrudur. windows'a pscp kullanıyorum komut satırında batch işlemler için gerekli seçenekler var. Böylece kullanıcı etkileşimi gerektirmeden dosya transferi yapabiliyorum. şu anda da bir web sayfası üzerinden aynı şeyi yapmak istiyorum. fakat scp komutu için pscp'deki gibi komut parametrelerini tespit edemedim. Yardımlarınızı bekliyorum.