Re: [Linux-programlama] Java ve Eclipse

From: Serkan Coban (mesaj.listeleri@gmail.com)
Date: Fri 09 Jun 2006 - 11:06:26 GMT

Linuxta mysql calisiyormu bundan eminmiyiz? "ps -aux | grep mysql" komutu
mysqlin calistigini soyluyormu?

static final String DATABASE_URL = "jdbc:mysql://localhost/books"; -->mysql
calisiyorsa "books" adinda bir database olusturulmusmu bunu kontrol
ettinizmi?

static final String USERNAME= "jhtp6"; --> mysql calisiyorsa bu kullanici ve
sifre database e erisim icin tanimlanmismi?
   static final String PASSWORD= "cse302";