Re: [Linux-programlama] PHP ile While Döngü Sorusu

From: Erdal YAZICIOGLU (erdal.yazicioglu@gmail.com)
Date: Tue 06 Jun 2006 - 07:21:33 GMT

Merhaba,

Herkese yardımları için teşekkür ederim. Bunu while ile çözmek yerine bir
adet grid fonksiyonu yazarak bu problemden kurtuldum. Daha doğrusu PHp
kitaplarımı karıştırırken bununla ilgili bir örnek script buldum. Kod biraz
uzun o nedenle buraya yazmıyorum. İsteyen arkadaşlar olursa
gönderebilirim... Tekrar yardımlarınız için teşekkürler...

Syagılar

Erdal