[Linux-programlama] Python, dizin ekleme...

From: Buğrahan Korkmaz (kickboksor@gmail.com)
Date: Tue 18 Jul 2006 - 17:39:08 GMT

Selam,

Python programımla bir dosyaya bir dizin altındaki herşeyi kaydetmek
istiyorum. Şöyle ki bir dizin düşünelim "pardus" olsun. Bunun altın da da
"pisi" dizini ve "comar" dizini var. pisi ve comar dizinlerinin altında da
çeşitli dosyalar var. Ben bu dosyaları bir databaseye ya da bir txt ye
kaydetmek istiyorum. Şöyle:

/pardus/bilgi.txt
/pardus/comar/örnek.xml
/pardus/pisi/patlıcan.py

gibi alt alta. Nasıl yapabilirim?

Bir soru: Bunu yapmak için herhangi bir database kullanabilir miyim? Nasıl?

--
Buğrahan Korkmaz